Цей
модуль допоміг мені з'ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за
методом проектів, а саме- активізація визначених функцій педагогічного
процесу потребує переосмислення ролі та функцій педагога. Гуманістичні
підходи до навчання передбачають пріоритетність адаптаційної та
організаційно-консультативної функцій педагога. Педагог стає насамперед
фасилітатором та консультантом, радником учнів.Фасилітатор організовує
роботу учнів, сприяє розвитку їх особистісних якостей, допомагає
ідентифікувати проблеми і приймати рішення.
Мета фасилітації – організація ефективної роботи учнів на засадах гуманізму, особистісного саморозвитку, конструктивної взаємодії.
Мета фасилітації – організація ефективної роботи учнів на засадах гуманізму, особистісного саморозвитку, конструктивної взаємодії.
Немає коментарів:
Дописати коментар