пʼятниця, 18 грудня 2015 р.

Модуль 10

Цей модуль допоміг мені з'ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме- активізація визначених функцій педагогічного процесу потребує переосмислення ролі та функцій педагога. Гуманістичні підходи до навчання передбачають пріоритетність адаптаційної та організаційно-консультативної функцій педагога. Педагог стає насамперед фасилітатором та консультантом, радником учнів.Фасилітатор організовує роботу учнів, сприяє розвитку їх особистісних якостей, допомагає ідентифікувати проблеми і приймати рішення. 
Мета фасилітації – організація ефективної роботи учнів на засадах гуманізму, особистісного саморозвитку, конструктивної взаємодії.

Немає коментарів:

Дописати коментар